+48 67 28 26 700 Szpital Powiatowy im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży szpital@szpital-chodziez.pl

OGŁOSZENIE

O BRAKOWANIU (ZNISZCZENIU) DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

BEZ MOŻLIWOŚCI ODTWORZENIA DANYCH OSOBOWYCH

Dyrekcja Szpitala Powiatowego im. Prof. Romana Drewsa w Chodzieży uprzejmie informujemy, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa planowane jest brakowanie (zniszczenie):

  • Indywidualnej wewnętrznej dokumentacji medycznej pacjentów leczonych w Szpitalu Powiatowym im. Prof. Romana Drewsa w Chodzieży latach 1994 -2000
  • Wyników badań histopatologicznych z lat 2004
  • Wyników badań gastroskopii z lat 2003
  • Indywidualnej wewnętrznej dokumentacji medycznej pacjentów leczonych na Oddziale Rehabilitacji, Szamocin, ul. Szpitalna 2. Z lat 2004

Osoby zainteresowane odbiorem oryginału indywidualnej dokumentacji medycznej przeznaczonej do zniszczenia tj. pacjent, jego przedstawiciel ustawowy, bądź osoba upoważniona przez pacjenta, będą mogły odebrać wymienioną dokumentację po uprzednim złożeniu stosownego wniosku w Dziale Ruch chorych, Archiwista w siedzibie Szpitala przy ul. Żeromskiego 29 64-800 Chodzież  lub drogą e-mailową szpital@szpital-chodziez.pl  w terminie do dnia  3 września 2025r. (od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7:30 do 15:00, w piątki od 7:30 do 14:00), tel. 67 28 26 708

Po upływie w/w terminu dokumentacja medyczna zgodnie z obowiązującymi przepisami zostanie przeznaczona do brakowania (zniszczenia).

 

Podstawa prawna art. 29 ust. 2 Ustawy z dnia 6 listopada 2008r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (t.j. Dz.U. z 2019 r., póz. 1127 z póź.zm.), oraz § 75 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 roku w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2015 roku, póz. 2069 z póź.zm.)

Przejdź do treści