DYREKTOR Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży 64-800 Chodzież, ul. Żeromskiego 29
Ogłasza konkurs i zaprasza lekarzy do składania ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie:
1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych i zarządzanie oddziałem
– urazowo-ortopedycznym
– chirurgii ogólnej
– dziecięcym
2. Udzielania świadczeń zdrowotnych w oddziale:
– urazowo-ortopedycznym
– położniczo-ginekologicznym
– rehabilitacyjnym
– chirurgicznym
– dziecięcym
3. Pełnienie dyżurów w godzinach od 15:00 do 7.25 oraz (soboty, niedziele, święta) od 7:25 – 7:25 w oddziale:
– położniczo-ginekologicznym
– chirurgicznym
– wewnętrznym
– dziecięcym
– izbie przyjęć
– anestezjologii i intensywnej terapii
– ratownictwo medyczne
4. Odczyt Holtera , odczyt EKG
oraz zaprasza pielęgniarki ( pielęgniarzy) do składania ofert na:
1. Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie pielęgniarstwa zabiegowego.
2. Nadzór pielęgniarski i wykonywanie czynności w centralnej sterylizatorni oraz świadczenie usług na bloku operacyjnym.
3. Udzielanie świadczeń pielęgniarskich w oddziale chirurgii ogólnej.
Informacje o warunkach konkursu na stronie internetowej www.szpital-chodziez.pl oraz w Sekretariacie Szpitala – Tel. 67/2829221
Wzór umów do wglądu w sekretariacie Szpitala lub możliwość przesłania elektronicznie na adres zainteresowanego.
Termin składania ofert: 17.06.2019 do godziny 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.06.2019 r. o godzinie 12.oo w siedzibie zamawiającego a po rozstrzygnięciu ogłoszone na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń.
Czas trwania umowy od 01.07.2019 do 31.12.2023 r.
Oferent jest związany ofertą w ciągu 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zastrzega się prawo do odwołania konkursu, przesunięcia terminu składania ofert.
Oferent ma prawo składania skarg i protestów dotyczących konkursu zgodnie z art.153 i 154 ust.1 i 2 Ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
Pliki do pobrania ( ogłoszenie, oferta docx spakowane zip ) tutaj
Dyrektor
Krzysztof Szplit